هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(منتديات فلسطينية )

الرئيسيةالبوابةLatest imagesالتسجيلدخول

نكت رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حمودة سرسك
عضو
عضو
حمودة سرسك

ذكر عدد الرسائل : 112
الديانة : مسلم

نكت رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعة Empty
مُساهمةموضوع: نكت رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعة   نكت رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعة Icon_minitimeالخميس يونيو 07, 2007 9:02 pm

عش الزوجيه

[right]

رومانسية

مره واحد بدوي بيقول لمرته :" الليله عاوز رومانسيه" !!سألت البنت امها:" شو يعني رومانسيه ؟؟؟؟ "حكتلها امها :"ما بعرف بس احتياطا انقعي أرز !!!! "

كثيرة الكلام

المرأة للطبيب : ما الحل يا دكتور ؟ زوجي يتحدث كثيرا وهو نائم ؟ الدكتور : بسيطة ... اتركي له فرصة للحديث في النهار فلن يتكلم وهو نائم

الحب أعمى ؟

ولد يسأل ابوه .... هل الحب اعمى ؟؟؟ رد عليه ابوه .. وقال : شوف امك وانت تعرف

وأخيرا !!

واحد ماتت زوجتة ماشيين في الجنازة وكل الناس عم تبكي وهوة عم يضحك وقف الشيخ الجنازة وقلة مابمشي حتى أعرف ليش عم تضحك فقلو صرلي معها20سنة أول مرة بعرف وين رايحه

ايدز أحسن !

واحد حمصي اجا سرطان قال لأبنه : اذا متت قول فيني ايدز علشام امك محد ياخذها

والد العروسة

دكتور راح علشان يتجوز
والد العروسة : وانت تخصصك ايه يا ابنى
الدكتور : دكتور أطفال
والد العروسة : و ناوى تكمل دراستك

الكرم

واحد كريم تجوز وحده كريمه ايجاهم ولد عطوه للشحاد.

كبار على اذناي

صعيدي اشترى لزوجته ثريات فاتصل لها يسأل عنها فقالت زوجته:حلوين بس كبار على أذناي

البقره

قالو واحد مسطول .. قاعد .. قدام مراتو .. قاليها .. اكان .. كنتي في الهند .. كان عبدوك .. قالت .. بي دلال .. يعني .. شنوو ..!! قاليها .. لانك .. بقرة

الحوله

واحد اتزوج وحده حوله قام قال ليها مالك ساكته ما تتكلمي قالت ليهو خجلانه من اصحابك

مش قليله

عجوز راحت للمستشفى مع ولدها ... كشف عليها الطبيب وقال : امك تعاني من الوحدة ... ولازم تزوجها واحد عمره خمسين ... وهم طالعين تقوله امه : شفت وشلون ياوليدي ؟؟ لكن الله يعينك ... وان كانك مالقيت واحد عمره خمسين ... شفلك اثنين من ابو خمسة وعشرين

أضرب الجرس

مرة ولد صغير واقف على السلم لقى راجل كبير طالع على السلم . الراجل سئل الولد أنت عايز حاجة ياشاطر؟ الولد قاله لوسمحت أضرب الجرس أحسن مش طايله ،الراجل ضرب له الجرس وقال له عايز حاجة تانية ياشاطر؟ الولد قاله ياللا بينا نجرى بسرعة

احول

مره واحد احول عنده ولد احول . الراجل بيشوف اى حاجه اربعه و ابنه بيشوف اى حاجه اتنين دخل الولد على ابوه الصالون و قاله :بابا اجيبلك شاى انت و عمى قاله الاب : لا ..و خد اخواتك و اطلع بره

المايوه

مرة نملة كانت ماشية في الغابة لقت الفيل بيستحمى في البحيرة قالت له اطلع بسرعة و لما طلع قالت له لا..لا مش أنت الى سرقت المايوه بتاعى

طفل

طفل اتولد و ظل 5 سنين لا يتكلم, اول كلمة قالها(خالي)بعدها بيوم خاله مات ومر اسبوع و اتكلم الولد مرة ثانية و قال اخويا بعدها بيوم اخوه مات ومر اسبوع آخر والولد قال بابا فكتب الاب وصيته بعدها بيوم جارهم مات

مساطيل ومهابيل

المعلم والتلاميذ

بدنا نعدل مزاجك .. نعرض لك دزينة نكت على كيفك ! قال المعلم للتلاميذ .. انتم امال الغد انتم مصابيح المستقبل فنظر احد الطلاب الى زميلة فوجده مستغرقا بالنوم فقال للاستاذ , لقد احترق المصباح الذي بجانبي يا استاذ ..

شايفو قبل بمرة

مرة اتنين مساطيل , واحد بطلع بالمراي بقول "هدا الزلمة انا شايفو قبل بمرة" اخد المسطول التاني المراي وطلع عليها قالو " طبعا شايفو هدا انا "

7محششين

مرة 7محششين بيلعبوا بالسكاكين مات منهم 4فقال الثلاثة اللذين بقوا خلص شباب بلاش تقلب جد

المساطيل

اتنين بيحششو قدام مراية فواحدبيطلع وبيقول لصاحبة:" اية دة تصدق ان فى اتنين هناك بيحششو", اطلع التانى وقاله:" اة عندك حق" فقالو" يلا نروح نقعد معاهم" فاول ما قامو رد علية التانى وقالة" خليك هم جايين "

الشمش ولا القمر

مرة اتنين مساطيل قاعدين مع بعض واحد بيقول لتانى هى دى الشمش والا القمر التانى قال لها معلش انا مش من هناااا

بالي مشغول

حشاش جالس مع اخيه يقول له:" انا بالي مشغول" , قال له :" يمكن السماعه مرفوعه "

عمايل المخدرات

مرة فى واحد دخل على جماعة لقاهم بيحششو مخدرات فهما من السطلة بتاعتهم قلهم الراجل: (حرام عليكم), قالولوSad وعليكم الحرام )

واحد مسطول

واحد مسطول شرب سم فئران مات من الضحك

مرة واحد

مرة واحد بجانب البيت ومرّ الآخر من فوقه... هاهاهاهاهاه

صاحب ضمير

سائق تاكسي قبض عليه بتهمة دهس وقتل 40 شخص. في المحكمة القاضي بيسأله كيف قتلتهم؟ انت اعمى ما بتشوف؟ اجابه السلئق : يا سيادة القاضي امامي كان في جمهور في عرس وعلى يميني كان 2 ماشيين لو كنت مكاني وين بتروح؟ اجابه القاضي على اليمين. قال له السائق هذا الي عملته ودهست واحد والثاني هرب على العرس ولحقته.

الطالب

مرة في معلم سأل طالب شو اسمك قال : أحمد المعلم: اسم ابوك الطالب: أحمد المعلم: اسم أمك الطالب : أحمد المعلم: اختك الطالب : أحمد المعلم: هل كل عائلتك أسمها احمد الطالب : كلا فقط اخي حسن اسمو علي

كسول ونص

واحد كسول ....جداً راح للحلاق وجلس على الكرسي منزل راسه .....قال له الحلاق ...شعر ولا دقن ...قال الكسول دقن ...قال له الحلاق ارفع راسك.... قال الكسول لا خليه شعر

أي حشيش ؟

فيه واحد محشش كان يسوق السيارة وقف عند نقطة تفتيش قال له العسكري : لو سمحت اوراق السيارة ...... قال المحشش : أي حشيش اللي تتكلم عنه

نذل

نذل أنقذ واحد من حريق ليش ؟؟؟؟ عشان يعيش مشوه

الثلاثاء القاد

المريض : ارجوك يا دكتور... صرت ارى المستقبل
الطبيب : ومتى حدث ذلك ؟
المريض : الثلاثاء القادم

نوادر

اجمل واروع نكتة عن الفنانين .. بس اوعك تفرط من الضحك !

دخل الأستاذ إلى الصف فقال له ايوان أهلا وسهلا بالعزيز الغالي , فرأى الأستاذ كاظم الساهر ينظف اللوح فقال له دور مين في التنظيف اليوم, فقال له كاظم أنا وليلى.... فذهب الاستاذ إلى أصالة وضربها فقالت له يا مجنون مش أنا ليلى فذهب إلى دينا حايك وقال لها وين وظيفتك ؟ فقالت له كتبتلك فرأى الوظيفة وذهب إلى هيفا وقال لها أعطيني دفترك أعطته فقال لها ليش ما كتبت الوظيفة ؟ فقالت لأني بدي عيش تركوني عيش حياتي وذهب إلى نانسي و ضربها لأنها نسيت الوظيفة فقالت له أنت أيه مش كفاية عليك تجرحني حرام عليك فجأة نطت ماريا وقالت أستاذ هل أنت متزوج ؟ فقال لها لأ فقالت تكدب عليا كده ليه ثم ذهب إلى مروى ووضع يده على كتفها وهو يقلب في وظيفتها فضربته على يده وقالت شيل ايدك وله .. فاقتحمت فتاة الصف فقال لها لأستاذ ما أسمك فقالت أنا دانا أنا دندن فتح عينك تاكل ملبن فذهب إلى عمر عبد اللات وقال له أين وظيفتك فقال يا عمي الله يهديك ابعد عني الله يخليك فذهب إلى دولي شاهين وقال أفضل شي دولي ما حكت شي فقالت وين وين يا حبيبي وين تلاقي متلي بكل الدنيا وين فذهب إلى تينا وقال لها أعطيني رقم بيتك بدي أحكي مع أهلك فقالت ما بعرفه فقال لها هل لديك أخ فقالت لسه ما تخلقش ثم ذهب إلى ايهاب توفيق وقال له حطيتلك ممتاز فقال له يا سلام يا سلام .... ثم ذهب إلى فضل شاكر وقال له نسيت الوظيفة كالعادة فقال له معقول انساك معقول تنط روبي وتقول للأستاذ ممكن اروح أشرب ماء ؟ فقال لها انتظري دورك فقالت له أنا عمري ما استنيت حد فرأى حمادة هلال يتشاجر مع كاظم فقال الأستاذ لحمادة لماذا تتشاجرون ؟ فقال له مش حاقول عللي حصل بيني وبينه ثم ذهب الأستاذ لإيوان فرآه نائماً

في الليل

العالم : سنرسل صاروخا الي الشمس
الصحفي : ولكن لا يحترق
العالم الثاني : كلا سنرسله في الليل

الحلم المزج

ذهب احد الرجال الى طبيب نفسي واشتكى انه يرى نفس الحلم المزج كل يوم : ارى حماتي ومعها وحش مرعب
لو رايت تلك العينين الحمراوتين..الاظافر الطويله...الشعر المنفوش
قال الطبيب : يا له من شيء مرعب
الرجل : ماذا شتقول لو وصفت لك الوحش

العام الماضي

سأل الأب ولده الراسب للسنة الثانية على التوالي: لماذا رسبت؟ قال الولد: لأن المدرس أتى بنفس أسئلة العام الماضي

صقليه

المعلم: من الذي فتح صقلية ؟ التلميذ بارتباك: والله ما هو انا.

وانت بتعرف؟؟؟

المعلم: ما هما الكلمتان اللتان يستخمهما التلاميذ كثيراً؟ الطالب: لا أعرف... المعلم: أحسنت يا ابنى.

جحا والعشرة حمير

في يوم من الأيام كان جحا يملك عشرة حمير فركب على واحد فعد الباقي فإذا هي تسعة ثم نزل من الحمار العاشر فإذا هي عشرة فقال أمشي وأكسب حمار بدلا من أن اركب واخسر حماراً

فوق ظهر فيل

نمله كل ما بدها تقرأ تروح تطلع فوق ظهر فيل ... ليش ؟؟؟ عايزة تاخد دراسات عليا

طفيلي

بعثو طفيلي الى المانيا دورة كمبيوتر لتشغيل جهاز مضى شهر ولم يعد وشهران و3اشهر ولم يعد فبعثو كتاب الى المانيا يقول ابعثو لنا كتلوج الجهاز لتشغيله فجاءهم الرد اذا ابعثو لنا كتلوج الطفيلي لتفهيموة

صعيدي

واحد صعيدي نزل مصر يشتري تلفاز ملون لبلدة راح دخل محل كبير وسأل عندكم تلفاز ملون فرد الراجل امشي يا ولا مانبعشي لصعايدة فزعل الصعيدي وخرج متضايق وقام غير شكلة ولبس بدلة وراح المحل وقالة عندكم تلفاز ملون فرد الراجل وفال امشي يا والا منبعشي لصعايدة فزعل الصعيدي وقال عرف ازاي اني صعيدي فغير شكلة ولبس فستان ونقاب وراح المحل وقال عندكم تلفاز ملون فرد الراجل امشي يا لا منبعشي لصعايدة فرد الصعيدي انا غيرت شكلي وعرفتني ومرة لبست لبس ستات وعرفتني بردة ازاي فقالة الراجل عشان دة مش تلفاز دي غسالة فول اوتوماتك يا جاهل.

الكتكوت

"مره راجل ماشى فى الشارع لقي ناس ملمومين على كتكوت "فقال لهم هو فيه ايه؟ قالواده كتكوت يتيم قال : اخدو عندى اربيه حطه مع الفراخ!!! صبح تانى يوم لقى فرخه راسها ملوحه؟و اللى مشنوقه؟واللي منقارها مكسور؟ قرر يحط الكتكوت مع المعيز و الخراف!!! صبح تانى يوم لقى معزه محوله؟و خروف مكسح؟ قرر يحط الكتكوت مع الجواميس!!! صبح تانى يوم لقى اللى قرنه مكسور؟واللى بطنه مشقوقه؟واللى محروق؟و اللى راسه متسابه فيها بلطه؟ قرريسيب الكتكوت فى الصحراء بعد 3 ايام صعب عليه الكتكوت و قال يزوره وجد فى الصحراء كتكوت مسنود على عكاز و جناحه متجبس و مبطوح و لافف راسه بشاش وكان طاير فوقه نسر عمال يلف جرى عليه الرجل و قاله تعاله فى حضنى يا حبيبي راح الكتكوت رمى الجبس اللى فى ذراعه و العكاز و الشاش و قال له:كده بوظت الكامين

لم أحل الواجب

الطالب للمدرس:هل يعاقب الانسان على شئ لم يفعله؟؟؟؟؟؟؟؟ المدرس: طبعاً لا.!!! الطالب:أنا لم أحل الواجب.

عطر رجالي

بدوية شرت عطر رجالي قال لها أبوها ليش؟ قالت له حرمتونا منهم و بتحرمونا من ريحتهم بعد.

شايف لي حماري

مره جحا فقد حماره فذهب ليبحث عنه فسمع شاب يغازل بحبيبته :انا شايف كل الدنيا بعينيكِ . فجاء جحا وفال له : دخلك شايف لي حماري.

خمسة بخلاء

فيه خمسة بخلاء دخلوا مقهى فطلبوا كوب عصير وخمسة مصاصات

للبالغين فقط

ولا واحد في الدكان

في زلمة عنده دكان كان عم بيموت يعني بيحتضر كانوا كل اولاده جنبة فقال: يابا محمد ,فرد محمد: نعم يابا انا جنبك, فقال: يابا احمد فرد احمد: نعم يابا انا جنبك, فقال:يابا خليل, فرد خليل: نعم يابا انا جنبك, فقال الاب:" يلعن ابوكو ولا واحد بالدكان ".

لا تفهميني غلط

واحد شاف واحدة عم تشرب عصير قال لها :"ممكن مصة بس لا تفهميني غلط", قامث البنث اعطته كاسة العصير مشان يشرب, فقال لها:"ماقلتلك لا تفهميني غلط؟ "

أنا كيفك خلقت؟

طفل صغير عمره 3 سنين بسأل أبوه قدام الضيوف: بابا أنا كيف خلقت؟ الأب انحرج...قله...شوف انا والماما رحنا على المستشفى قلنالهم بدنا ولد حلو كتير... قاموا اعطونا اياك... الولد سكت شوي وسأل أبوه... ليه على زمناتكم مكنتوش تعملوا سكس؟؟؟ تتا تا تا رام

عصفور بالجنه

مرة طفيلي قتل ابنه ولما سألوه ليش قتلته؟ قال : عصفور في الجنة ولا حمار على الأرض

[/right]
فوريكيه
عضو ذهبي
عضو ذهبي
فوريكيه

انثى عدد الرسائل : 252
الديانة : مسلمه

مُساهمةموضوع: رد: نكت رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعة   نكت رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعة Icon_minitimeالأحد ديسمبر 16, 2007 10:04 pm

هههههههههههههههههه يسلمو ع النكت الحلوه
توتو
عضو فش مثله
عضو فش مثله
توتو

انثى عدد الرسائل : 979
الديانة : مسلمة

مُساهمةموضوع: رد: نكت رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعة   نكت رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعة Icon_minitimeالخميس ديسمبر 27, 2007 10:39 am

يسلمو حلوين النكت بس تعبت ايدي اونا انزل في الصفحه لتحت ليش الموضوع هيك مش امرتب يعني
عبدالله ابوحيط
عضو جديد
عضو جديد
عبدالله ابوحيط

ذكر عدد الرسائل : 19
الديانة : مسلم

مُساهمةموضوع: رد: نكت رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعة   نكت رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعة Icon_minitimeالإثنين يونيو 22, 2009 7:44 pm

هههههههههههههههه
اشي فاخر على الاخر

يسلموووو

تحياتي
http://www.jordan1sat.com

نكت رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعة
صفحة 1 من اصل 1